نحوه دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر امیرعبداللهیان؛ همان دیپلماتی که رنج بیماران پروانه‌ای را لمس کرد الزامات رفتار با کودک ۲ تا ۳ ساله دروغ یا تخیل کودکانه!
سرخط خبرها

ترافیک در مسیرهای شمالی خراسان رضوی پرحجم است

  • کد خبر: ۵۹۱۶۳
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
ترافیک در مسیرهای شمالی خراسان رضوی پرحجم است
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک صبحگاهی در مسیرهای شمالی استان به‌ویژه مسیر مشهد به گلبهار و چناران پرحجم است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک صبحگاهی در مسیرهای شمالی استان به‌ویژه مسیر مشهد به گلبهار و چناران پرحجم است.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: همچنین در مسیر مشهد به کلات و مشهد به طرقبه و شاندیز نیز ترافیک پرحجم است.

وی اضافه کرد: در ساعات ابتدایی بامداد نیز شاهد ریزش باران در مسیرهای غربی و جنوبی استان خراسان رضوی بودیم و هم اینک سطح جاده‌ها در این مسیرها لغزنده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ٢٤ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، ۵ فقره تصادف جرحی با ۸ مجروح و ١٢ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل ۷ درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است. 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->